Saturday, October 15, 2011

B and BABY .

hello peeps ^_^

actually dah lame simpan niat nak ade b ngan baby neh.  finally, i own it!  sukeeeee!!!!  sanggup tau saving duit semata-mata nak dapatkan si B ngan BABY neh haa.  taknak jauh pulak amek dorang.  nun kat Raub tu haa.  tapi takpelaa dah suke punye pasal kan sanggup nokkk! hahaha.  thanks to Ecah merangkap classmate dan juge housemate aku tu haa sebab dia laa aku berjaya mendapatkan si B ngan BABY neh. now let's meet my B and BABY oke (:


kesian diorang duk kat sangkar neh sementara nak dapat rumah baru. hehe :)


 comel kan?  hehe :)


 say hi to BABY :)


 say hi to B :)


 tadaaa!!! neh laa rumah baru B and BABY :)




so, now dah terjawab la persoalan siapekah B and BABY tu kan.  hoyeahhhh!!!  finally i own rabbit!!!  dah lame sangat nak bela binatang neh tau.  FYI,  dah brape kali tukar name and official name for them now is B and BABY.  yg mata bercelak a.k.a B tu jantan actually and yang putih a.k.a BABY tu betina.  nak pegi mana-mana pun kena bawak budak-budak neh tau.  hehe. kalau orang lain duk sibuk jaga GF or boyfie diorang,  aku pun ade komitmen jugak.  hahaha! 




okay neh dah kenape pulak neh?  mengada tak harry?  actually harry neh kucing paling senior kat rumah neh.  papa sayang sangat harry neh tau.  hmm taktau laa macam mane if one day harry dah takde.  dah 6 tahun harry ngan family aku and he makes my family become complete.  hehehe.  in other words "PELENGKAP"  laa. hahaha.  oke neh adegan-adegan mengade harry time dia tido yang sempat aku snap semalam.  punye la mengade si harry neh nak tido kat bilik aku siap  ngan aircond plus berselimut bagai.  #pfftttt. hahahah.


si gedik! hahaha


 rase macam nak lipat-lipat jea si harry neh. hahaha :)


 papa cakap gambo neh muke harry macam budak.  heheh :)


 perghhhh!  sedap gilo dia tido.  selesa gituh! hahaha :)



okay that's all for now. nite nite!!! muahhh muahhh muahhh!!! xoxo  ^_^


-the end-