Sunday, November 6, 2011

. mangsa keadaan .

hello peeps  ^_^

saje suke suke nak update kali neh.  just nak bagitau hobi aku time cuti semester kali neh.  hahaha! ouh yaaa!  almost forget, di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha untuk semua umat Islam tak kira di mana saje anda berada. kat sini nak cite ringkas je pasal Raya Haji kali neh.  so far sampai pukul 1, raya kali neh  90%  B.O.R.I.N.G!  mesti pelik kan mana pegi lagi 10% tu?  seriously aku pun taktau mana pegi lagi 10% tu.  hahaha!  sumpah bangang!  ^_^  

okay dah dah jom sambung balik cite pasal hobi aku time cuti semester tu haa.  ehehehe! sepanjang cuti kali neh, aku jadi PEMBULI sepenuh masa.  kesian betul sape yang jadi mangsa aku tu kan??? muehehehe!!!  tapi jangan cepat salah sangka yea.  buli kali neh takde extreme extreme tau yang neh baik punyeee.  hahaha!!!  

okay! jom, let's go, and ayuh kita tengok gambo gambo yang sempat aku snap time aku buli mangsa aku tu haa.  kesiannnn dia.  kejam takkk? hahahaha!!!  


time neh dia dah start nak nangis dah. haha!


eh eh!!!  tak jadi nak nangis pulak ke awok wey??? hohoho!!!


hamekkk kawww!!!  sekali dia nangis sampai nampak lesung pipit daa. muehehehe!!!


hamboi!  seronok ea dapat lari dr aku. oke FINE!  ;)


okay!  tengok gambo neh seriously geram rasa macam nak penyet penyet jea! auwww!


kusyuk betul si kecik neh tengok tv. stress aku sebab tak dapat buli dia. grrrrr!!! :p




haa tulaa dia mangsa buli aku sepanjang sebulan aku cuti semester neh.  pantang dia ada kat rumah mesti aku picit picit pipi dia sampai terkeluar lesung pipit dia.  seriously,  sangat geram ngan budak kecik neh.  naseb laa anak abang aku, kalau anak patung dah lama dah aku penyet penyet ngan lipat lipat budak neh tau.  hamboi ingat budak neh baju nak lipat lipat??? hahaha!!! sengal!!!  ^_^   ouh lupe!!!  btw,  anak buah aku neh umurnya dah 6 bulan so, tak lama lagi mesti excited jea nak pegi jalan sana sini kan.  sekarang neh pun dah nampak bakatnya.  habeslaa aku nanti.  hahaha.  kbai!  ^_^


-the end-