Monday, September 20, 2010

sahabat....

sumpah aku sangat merindui mereka !
sape mereka ? hurmmmm sahabat yg suatu
mase dulu penah rapat dengan aku dan
sekarang semuanya da berubah . aku terasa jauh gilaa
dengan mereka .

sahabat aku yg first neh dia
penah rapat dengan aku mase semester 1 dulu .
dia lah orang pertama yang aku kenal bile aku menjejakkan
kaki di bumi jengka neh . dia best sebab satu kepala dengan aku
walaupun biasala ade hangen sendiri kan . ikut mood dia jelaa .
well aku pon mcm tuh jugak kan :D

then sorang lagi neh sahabat yang memang aku da kenal lame .
tapi yelaaa dalam persahabatan x semuanye indah kan . pasti
ade terase hati n whatsoever kan . tapi tuh lah sekian lame
aku keraskan hati aku neh makin renduuu lah shiall kat mereka !
now aku cuba buang ego n keras hati aku neh so that our friendship
jadi macam dulu semula...

seriously..........aku nak sangat perbaiki diri aku neh ,
hmmm keras hati , ego n panas baran aku....
well nobody perfect right ? aku tau bukan senang nak berubah
but people change so aku akan cube berubah kearah positif :)
hope semua pon boley support aku . tapi aku perlukan mase
untuk berubah . kadang2 aku sendiri pon x sedar ape yang
aku cakap time aku marah2 then aku menyesal sendiri .
orang sekeliling aku yang aku sayang mungkin banyak terasa
hati dengan attitude aku neh but trust me , aku x mintak
semua neh . semua pon ade baik buruk kan . so harap
semua dapat terima diri aku seadanya n insyallah dengan
izin Allah aku akan berubah kearah lebih positif satu hari nanti .
aminnnnnnnn..............

ape yang aku post kali neh bukan bermaksud aku x bersyukur dengan
diri aku neh , yesss aku sangat lah bersyukur dengan ape yang aku ade
sekarang neh tapi kadang2 kita kena jugak mempersoalkan sesuatu dalam
hidup kita right ? benda2 neh jugak lah yang akan mematangkan aku .
kesilapan aku selama neh banyak memberi dorongan kat aku dan menjadikan aku
lebih matang .

lastly............
hopefully semua pon menyokong niat aku untuk berubah
dan harap sangat2 korang x give up dengan aku yang salah
satunya agak degil neh yek . hee :D