Wednesday, September 8, 2010

ouh raya datang lagi ???

alaaa da nak raye ke ? nape taon neh mcm x
de perasaan nak raye err ? renduuu raye time
dulu kala ! hmm ouhh taon neh blk kampung raye pertama
bermakna..........ahhhh tidakkkkk x dapat nak collect duit raye !
uwaaaa ! hahaha ~ oke meh kite list kan ape disadvantages bile
balik kampung yek :))

i) x dpt collect duit raye !

ii) line susah nak dapat . ouhh gosh !

iii) nak mandi kene beratur sejam da...

iv) tido bersepah itu sudah pasti !

v) renduuuu dia ! hahaha sempat lagi . choiii ! :P


tp ade jugak yang seronok nye bileee balik kampung...jom kite list kan err :))

i) dapat jumpe sdare plus kazen yang da lame x jumpe . renduu !

ii) dapat makan makanan yang pedas2 punyerrr ! hee :D

iii) mandi air terjun . yeay !

iv) main meriam buluh , meriam buluh ! haha padahal mercun je pon dyla oiii :))


tapi kan walaupun raye kat nogori best , act aku suke jugak raye kat kuantan
neh (kampung sebelah papa) sebab kalau nak compare kazen sebelah papa ngan
mama aku lebih rapat ngan kazen sebelah papa walaupon majoriti lelaki tapi
aku da terbiase ngan mereka2 semua almaklumlah membesar bersama-sama kan :)
tp sedey sekarang masing-masing da besar n ade jugak yang da kewen . so
masing-masing da ade haluan sendiri . kadang-kadang aku renduuu gileee
time dulu-dulu . ade la kazen aku neh , dulu kami bertiga agak rapat lah.
aku , dia n azizi :)) tp last aku jumpe dia mase aku darjah 6 , dia form 1 n azizi
time tuh form 2 . now da berape taon aku x jumpe dia . raye pon x jumpe wey .
sedey kan . dia pon x balik sini beraya . kalau balik pon just mak n ayah dia
je . dia n abg dia x balik pon :( by the way , aku renduu kau lah syafiq ! hehe :)

hmmm raye ohh raye...
orang ckp time raye lah dapat berkumpul kan .
tapi aku x rase mcm tuh pon . tapi ape pon......

RAYE PON RAYE JUGAK , TP BERPADA-PADALAH
OKAY SEBAB ADE LAGI INSAN KAT LUAR SANE
TUH X DAPAT BERAYA MACAM KITA PON :))


kepada keluarga tersayang ,

slamat hari raye , maaf zahir & batin .
nanti pagi raye kite bermaaf-maafan
lah errr baru bermakna gituh . haha !



sahabat-sahabatku terchenta ,

amboiii ! haha slamat hari raye
sori mori dari hujung rambut sampailah hujung
kuku kaki ku ini kalau da banyak buat korang terasa ,
mara , plus buat korang geram dengan perangaiii
aku yang agak gilaaa neh kan :)) sahabat , aku
sayang korang sangat-sangat ! nak mention name
sorang-sorang kat sini memang sampai raye pon
x abis kott . hehe :)) kalau rase aku neh sahabat
korang maknenye korang lah sahabat yang aku
sayang tuh . wah ! boleyy pulak macam tuh kan ! :P



once again....

SELAMAT HARI RAYA , MAAF ZAHIR & BATIN...