Monday, July 2, 2012

semester 6

hello peeps! ^_^

Assalamualaikum pembuka bicara. Eceh! Sopan tak saya? winkwink! First of all, just nak inform yang kini aku dah masuk semester akhir for my diploma yawww! wehuuu! :)  Fyi, for my final semester, aku tak perlu lagi bersusah payah nak ke kelas bagai sebab for now, aku kena menjalani practicum for almost 4 month bebeyh! #sigh -__-'

Maaf laa atas kelewatan entry pasal semester baru neh cik Nab! haha! Maklumlaa, busy la katakan.  Bukan setakat busy tp dah kalau cik M bermaharajalela memang takde laa nak naik entry baru kan.  *cik M stand for cik MALAS yea :)

Okay, now let's proceed to our main topic. Nak cite ape yea pasal practicum neh. Overall everything fine.  Biasalaa mula mula nak menyesuaikan diri tu memang payah la cite dia kan.  But luckily, dengan semangat diri yang ada plus semangat yang diberikan oleh keluarga and yang paling terharu semangat yang tak putus putus from my Mr. Heart, finally aku dapat jugak mood berPracticum kat Pertubuhan Peladang Negeri Pahang (PASFA) neh.  *clapclap! ^_^

Alhamdulilah, dah masuk minggu ke-6 aku berPracticum kat sini and semuanya berjalan lancar even macam macam kerenah kat sini.  First time masuk keje kat PASFA neh, bapak KEJUTAN BUDAYA nya aku haa! hahah! Macam macam perangai adooo.  Tapi takpela, asalkan aku pandai bawak diri itu dah cukup kan. 




So now, aku kena tanamkan semangat bekerja la tak gituh cik Nab? hahaha!  Pape jelaa noks! :p
Tapi wahai akak akak and abang abang opis sekalian, kokye pun nak bagi keje, silakan. Tapi jangan sampai pijak kepala saya okay! Duhhh!  -___-"



-the end-