Saturday, May 5, 2012

result oh result!

hello peeps!  ^_^

seperti yang semua pun tahu, tanggal 27 April baru-baru neh UITM-ers semua duk cuak sebab result keluar on that day.  So, me as the UITM student tak terkecuali dari berkongsi rasa yang sama dengan mereka-mereka itu! auchhh! hahaha!

As usual, aku akan melengahkan masa untuk mengeCHECK result aku alamaklumlaa cuak punya pasal kan. Kebetulan pulak aku tengah bekerja time tu #until now tapi nak berhenti dah pun kerjanya!  so, itu boley dijadikan reason for me untuk menangguhkan proses mengeCHECK result. hoyeahhh! haha!  

Tapi dah nama pun manusia kan, naluri itu still ada and last-last aku memberanikan diri online and login email aku and setelah sabar menunggu dalam masa sejam and itulah hasilnya.  Ya Allah, aku bersyukur sebab usaha aku selama neh berbaloi. Alhamdulilah, lulus semua walaupun pointer ada sikit menurun tapi kira okay sangat sebab aku tak payah nak pening-pening pikir pasal practical nanti. Syukur! :')

And yang paling membahagiakan, Mr. Heart pun lulus semua dengan cemerlang! Congrats sayang! now you're done with your Diploma rite? i'm proud of you dear! Insyaallah, convo you nanti i'll be there :)  So, after this no matter what you do, good luck okay! i always by your side sayang! <3

Overall, yesss! aku sangat berpuas hati dengan result kali neh. And, and, and yang tak disangka Account A- tu! seriously terkejut sebab class dia pun aku boley kira brapa kali je yang aku pegi.  Lagi pulak study sendiri je before final haritu.  Tapi memang time study 2hari tu bersengkang mata la cite dia!  Alhamdulilah, BERBALOI! :) 






So, now selamat berPRACTICAL to all Office Management And Technology student (OM1145B) yang bakal berkerja next sem okay! All the best for our final semester buddies!  Hopefully semua pun dapat 4flat nanti ea. Hohoho! #kbai!


-the end-