Saturday, August 20, 2011

MimiShaffe

hello peeps ^_^

okay tengok tajuk entry pun dah tau kan entry neh berkaitan ape. actually, entry neh untuk sahabat yang sempat singgah dalam hidup aku satu masa dulu. eh eh, kalau korang taknak baca pun takpe sebab entry kali neh semuanye tentang aku, dia dan kami :')

heyyy mimi! thanks tau kalau kau baca entry aku kali neh. aku, farah ngan era rindu kau sangat sangat. hopefully kau baik baik aje kat sana ;) kau standby tau, raya nanti insyaallah kalau takde pape kiteorang nak gegar rumah kau. boley ke? hahaha. kau tau knape tetibe wujudnya entry kali neh? sebab tengah aku bosan bosan tadi aku duk usya gamba dalam lappy aku neh. then terjumpe laa gamba gamba kita start dari part1 dulu sampailaa gamba kita time celebrate bufday farah ngan era tu haaa. kau ingat lagi tak? aippp! jangan cakap kau lupa, lempang karang! HAHA! meh aku upload gamba time kite semua sengal sengal celebrate bufday farah ngan era dulu tu k ;)


*aku suka gamba ini!
*hehe meriah je kan. time neh semua bersih lagi! :p

*selok kan? haha! btw, smart jugak gmba neh. kan kan?

*tak aci! dorang tak kena tepung ngan telur! HAHA!

* mie! muka kita tak sabo nak kenakan farah ngan era kan kan? kihkihkih

*cuba teka sape paling excited kat situ? HAHA!

*sayang korang nak mati tau! xoxo ;)

*yes! finally ade jugak gamba kita berdua hehe :')


*hamek kaww! gedebushh kena! HAHA :P


*gile teruk kita kenekan dorang! demmm! HAHA ;)

* sumpah kau sengal mie! hohoho ^_^

*belagak doh dorang sebab tak kena langsung. hadoiii! hehe


* excited jek muke sorang sorang! hahaha


fuhhhh! penat jugak ea nak upload gamba banyak banyak neh kan? hahaha. kadang kadang bile aku usya balik gamba lame lame neh tergelak sorang sorang pun ade gak. but then sedey pun ade. hmmm mimi! aku rinduuu sangat time kite berempat dulu! sumpah rinduuu! :'( bile dengan korang, macam macam bende dah kite buat bersama kan. nak gelak setan depan orang ramai pun tak segan bile ngan korang. nak nyanyi macam berok pun tak kesah sebab korang pun segila aku ;) mimi, janji ngan aku yang kau takkan lupekan kiteorang kat sini. dak dak class pun semua rinduu kau tau. keadaan kat sini sangat tak sama tanpa kau. class pun sunyi tanpa kau. lecturer ramai yang pesan kat aku suruh sampaikan salam kat kau. see! kami kat sini semua rinduuu kau. mimi, kau sabar banyak banyak k. ingat! setiap yang jadi tu ade hikmahnye. belajar dari kesilapan mie, sebab kesilapan itulah yang akan mematangkan kita. if you need anything or need someone to talk, we always here for you babe :) tapi kalau agak agak mcm aku tak reply ke or terlambat reply tu sorry laa yek sebab lately agak busy. kau pun tau kan kami dah nak final. doakan kami tau tau ;) lastly, jaga diri n kesihatan kau tu. jangan lupa update aku, farah ngan era perkembangan kau tau. kami kat sini semua SAYANG kau tau mimi. imiisyou babe! xoxo!




-the end-