Wednesday, November 24, 2010

korban !

hahah tajuk entry memang x boley blahh ouh !
okay laaa meh nak cite cket raye aidiladha kali neh yep :)
jap ouhh aku abes paper 14 hb then dengan pantasnye aku
gerak balik shah alam . ape sebab ? yelaaa nak kene teman
akak aku drive balik kampung kan :) so rushing2 lah balik
shah alam tuh haa . lepak sane jap and sepatutnya kami
gerak balik kampung selasa petang tuh after akak aku abes keje .
tapi apekan daya disebabkan akak aku penat so decide gerak balik
pukul4 pg , tapi siap2 bagai last2 pukul5 lebey gak geraknya . haha !
then sampai kampung ngam2 pagi raya . orang korban lembu aku ngan
akak aku bantai tido jea . huu . okay on the next day kami 1 family
gerak balik kampung sebelah mak aku kat pilah tuh haa . yeay ! :))
balik pon sebab ade kenduri hari sabtu . so after kenduri teros lah
kami balik kuantan . lepak sehari kat umah then ahad balik shah alam .
keje aku cuti sem memang macam neh dok jadi P.A akak aku jelaa .
tapi x pe sebab tuh kami ngam ! wehuuu ! ^.^
kesimpulannya.....raya aidiladha memang x terasa sangat lah . adoii . huhu .


okay mari2 ade sedikit buah tangan dari pilah punyaaaa !!! hahah XoXo




haaa amek kambing neh as intro nye
wee :D



neh dia suasana kenduri :))


haaa ade gaya model x kami adik-beradik neh ???
wink2 ^.^



okay neh time excited bergambar
ngan sedara-mara !