Sunday, October 17, 2010

haha maseh raya ?


neh lah muka-muka classmate

aku yang join dinner malam tuh...
hurmmm ramai yang x de lah :(






sengal kan mereka ? haha
saya jea yang normal di situ...
lalala :D
























wajah sengal kami :)

haha pelik kan lessy saya pon ade sama ?
padahal course berbeza kan ?
sebab ramai classmate saya yang da bayar
tapi x datang so baik ajak dia daripada
membazir... betul x ? lalala ~.~



sape santek-santek sebelah saya tuh ?
haa tuh dia Miss Yaya , lecture ICOM saya :)
ICOM? INTERPERSONAL COMMUNICATION laa...
wah macam artis da kami kankan ? hahah :P



haa neh sape pulak ?
dia neh lah classmate saya yang semacam BLUR
mamanjang tapi seriously dia best plus baik hati ;)
jangan marah er azri . hee ^.^



alamak ! neh sorang lagi !
dia neh classmate saya yang paling.......
kuat membuli saya ! grr ~.~
haha menggedik jea dalam class kan daus ?
tapi dia pon macam azri jugak , sangat baik !



lastly.....
neh dia udin yang sangat banyak
agenda nak kenakan orang ! haha :P
suka kan kau cari pasal ngan aku udin ! huu
udin , azri n daus selalu bertiga kemana-mana sahaja :)
kesimpulannya si doremi neh sangat baik
walaupun bermacam ragam ! wehuuu ^.^




haa walaupun time dinner neh berlangsung
raye dah di ambang penutup dan sikit jea
lagi bakal melabuhkan tirainya , tapi....
congrats to all student :
diploma in OFFICE MANAGEMENT&TECHNOLOGY
PART 3
sebab da berjaya organise dinner kali neh...
walaupon dinner kali neh agak boring
tapiiii at least ade jugak lah daripada
x de langsung kan ? weettt wettt !!! ^.^