Thursday, August 12, 2010

puasa...

sempena bulan yg mulia neh kan rasenye
aku macam nak je tambah pahale , kurangkan
dosa n yg paling penting ofcoz lah aku nak
pose penuh kan. tapi.....
boley ke ? hahah

bile tibe je bulan yg mulia neh sure
byk kenangan yg terlintas dr zmn hingusan dulu2
sampailah ke zmn remaja yg agak nakal neh kan :))
bile ingat balik ape yg aku buat , sure2 aku gelak
sorang2. x tau lah nape maybe terase diri neh
mcm agak bengap ubi cket bile wat mcm tuh kan .

teringat zmn skola dulu.......
aku ingat lagi time tuh aku form3.
aku neh tersangat lah lapar plus haus yg
amat sangat daaaaa...
x sangke pulak cik fara pon berkongsi keperitan bersamaku.
lalala :DD

boley x kami pegi 7E then beli kek coklat then
blk umah mkn bersama2 . before that kami
bukak pose dulu kat skola. hehe .
pegi blakang kantin kan petik buah mangga.
haha ingatkan kami je yg agak sengal ubi
rupenye ramai lagi yg dok mlepak kat ctuh
mkn buah mangga. tp semuanye dak laki
so bile pkir2 smule kan , nakal jugak kami
c perempuan2 mlayu terakhir neh kan. he :))

haishhhh....
byk lagi kot kenangan yg bg aku sgtt
sweet lah yg penah t'jadi dlm idop aku neh .
tuh lah bg aku idop neh x seceria mana kalau
x de kenangan biapon kenangan tuh manis
mcm gula or pahit mcm hempedu skalipun
1 ari nanti bile kite dok diam sorang2 kan
bende2 neh lah yg dtg tibe2 n wat kite tersenyum...