Thursday, July 29, 2010

HUJAN !

huh !
apelah naseb arineh . awal2 pg td x pegi class da .
reason ??? ouhh termakan roti da expired .
farah pon bijak jugak join aku makan roti tuh
mlm tadi then same2 b'kongsi kesakitan . haha :)

then dlm class ptg td aku sgt lah mengantok wey !
hurmmm ingatkan balik class ptg neh nak tido ,
tp apakan daya kene pegi jumpe lecture pulak
sebab aku x pegi kemahiran insaniah baru2 neh .
adoiiii ! naseb ade bie so aku pegi lah dgn dia kan :)

haaa sesampai je tempat d mane kami nak jumpe lecture
tuh kami pon tunggu lah lecture tuh . bile dia sampai
soklan pertama dia tanye nape kami x pegi . alasan
aku kukuh kot sbb aku kan ade event junior's nite .
organizer pulak so x kan lah x pegi pulak kan . huhu !
then dia soh aku cite pasal latar belakang idop aku .
lps tuh keluar pulak soklan cepu cemas wey !
soklan nye :

''ape pendapat awak mengenai aurat ye ? ''

wahhh tau lah dia ustaz . sedap pulak tuh dia
perli aku kan . haha :)) aku memang ati kering je
pegi jumpe dia dengan free hair je . bie pon same :))
then lps abes sesi soal jawab tuh aku pon balik lah bilek .
on the way nak balik tuh adoiii aku terkena lagi doh !
tibe2 ujan lebat tahap gaban da ! aku dengan redo
meredah lah ujan sampai satu lagi malang datang
apabila selipar aku tetibe putus d tgh jln wey !
ahhhhhhhhh !!!!!
jadi aku pon pulang berkaki ayam .
huhuhu :))