Monday, July 5, 2010

another semester :)

ouhhhhh...
diam x diam aku da kembali ke pangkuan bumi jengka
yg terchenta neh . haha terchenta lah sgt kan ? werpxxx :P
weyy bosan nye da lah dgn clas schedule aku yg sgt semak neh !
ishhhh ade ke patot dr senin-kames aku ade clas mlm ! mcm haram !
then jumaat ade pulak sesat 1clas ! lg lah mcm cibai ape kan ? grrrrrr ~ . ~
adoiii lps neh otak aku akn bekerja lebih keras lg neh . haha
sure byk aku skip clas if KP aku x arrange smule schedule kami .
gileeee ke ape ari2 clas smpai mlm ! bulan pose nti mcm mane lah pulak kan ?
x pkir ke ? huhuhu ~ . ~ td mase mule2 smpai aku mcm jakun lah
tgk rmai intake baru. semak da uitm neh aku tgk ! serabot doh . da
lah smpai penempatan pon x cukop then ade yg merempat pulak .
ade ke patot ? ishhhh3 :) dak kampus alamanda n puncak alam
smua da pindah kat cneh tuh yg bertambah semak lg neh . hurmm
esok clas pg pulak . aiseyyhhh boley ke aku neh bgn pg kan setelah
lame terbiase bgn kul4 ptg beb ? same2 lah kte tgk nanti ...... hahahaha :DD



*** PENAT+BOSAN !!!! ***