Tuesday, June 22, 2010

wachaaaaaa ! hehehehe

ari kames , kua je cite neh kat panggung mbe aku
dok ajak layan cite neh . KARATE KID :) mule2
nak marathon teros afta cite neh nak layan LAGENDA
BUDAK SETAN pulak kan . tp x jd . hanye mampu n
sempat tgk 1 cite je coz masing2 ade hal kan . tuh pon
kami tgk yg midnite punye . uhuhuhu ~ 

kul9.45 mlm lebey kurang lah kan ermm cpowt mai amek aku kat
rumah . then gerak bersame2 ajib , ewal n aten :)
tup2 jln2 lpk2 tunggu mereka si jejaka2 tuh berasap
then kami pon gerak lah ke cinema . ehhh belom nak
masuk lg , si ajib nak beli jajan pulak daaa ~ hehe
then ewal pon x nak kalah dia pon beli jugak lew
popcorn n air share dgn aten :)
cite nye pon start la..... tp b4 start ade pulak kua
iklan STEP UP3 !!! coming soon tuh! :)
si ajib da excited da katanya cite tuh WAJIB tonton !
si cpowt pon berkobar2 da same dgn si ajib tuh :)
aku pon x nak kalah jugak ! nak tgk , nak tgk !!!
xpe aku sanggop turun semate2 nak tgk STEP UP 3
nanti . 

hahahahaa :D then cite pon start ....
adela moral d sebalik cite neh . aku suke !
kalau tanye brape * aku kasi utk cite neh....
hurmmm okay la aku kasi 2 1/5*out of 5
bkn ape jln cite dia kite da dpt agak . cite budak dibuli
then nekad nak blaja karate . cume ade lah beza cket kan.
ape2 pon cite KARATE KID neh masih boley dibanggakan !
tp wat mase neh muvee yg aku boley kasi 5* jeng , jeng , jeng....
ofcoz lah PRINCE OF PERSIA : THE SAND OF TIME !
bilerrr lah malaysia mampu wat filem setanding dgn filem2
antarabangsa kan3 ??? huhuhu ~ . ~